Известие

Collapse
No announcement yet.

След ремонт на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • След ремонт на двигателя

    Здравейте!Скоро правих ремонт на двигателя.Сменяни са сигменти и биелни лагери.Майстора ми каза поне 1000 км. да не цедя колата и не съм минавал 3000 оборота,но до 3000набира доволно.Днес обаче си отпуснах малко крака :P
    и на 4000 оборота имаше огромна дупка в набирането.Въпроса ми е може ли това да е защото още не е добре разработен двигателя или има друга причина?!
    Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

  • #2
    Първоначално публикувано от niko_iotov Покажи съобщение
    Здравейте!Скоро правих ремонт на двигателя.Сменяни са сигменти и биелни лагери.Майстора ми каза поне 1000 км. да не цедя колата и не съм минавал 3000 оборота,но до 3000набира доволно.Днес обаче си отпуснах малко крака :P
    и на 4000 оборота имаше огромна дупка в набирането.Въпроса ми е може ли това да е защото още не е добре разработен двигателя или има друга причина?!
    Зацепването!
    155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
    1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
    GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
    ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

    Comment


    • #3
      колега не е лошо да споделиш и какъв е мотора на колата,а отностно зацетването ако е така тя няма да работи коректно даже ще е придружено с детонации в някой ситуации,от много неща може да не върви добре ..
      Alfa 145 1.4 t.s

      Comment


      • #4
        Извинявам се!Двигателя е 1.4Т.С.Имам понякога детонации,но те са само на бензин и по-скоро са от друго(аз съм и с метан и детонациите там ги няма,а на метан вървенето след 4000 оборота отново го няма)!А иначе за зацепването мисля,че няма как да стане защото майстора ми не вярвам да се изложи точно с това!Поздрави!
        Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

        Comment

        Working...
        X